Založ si blog

Rivalita

Nedeľa 14 Marca 2010

Dnes Manchester City hralo zápas so Sunderlandom. Vybrali sme sa do miestnej krčmy okolo pol tretej. Pred tým práve dohralo Manchester United s Fulhamom. Čiže sa to ešte hmýrilo červenými, a zopár modrých tam už popíjalo svoje prvé pivo.

Bývame na juhu Manchestru v časti Old Trafford a červených je tu väčšina. I naši známi tu sú všetci červení a zopár fandí Liverpoolu. Keď sme vošli, vystrúhali sme obaja s priateľom úsmev od ucha k uchu, „Zdravíme.“ „Ako sa máš?“ „ Veľmi dobre, ďakujem.“ Po zdvorilostnom úvode som sa popýtala ako hralo Manchester United. Mark, mi s nadšením vyrozprával ako Rooney opäť skóroval. „Len aby tak dobre hral aj za Anglicko na Majstrovstvách sveta,“ poznamenal môj priateľ.

Sadli sme si trochu oddelene a debatovali sme o všeličom možnom a hlavne o tom, ako nechceme pit každý deň. Nejako sme sa pozabudli najesť a už nám hudci vyhrávali v žalúdku. Na stole bola ponuka jedál, ktoré servírovali len počas zápasov. Za 5 libier-malý steak s hrnolkami, hamburger s hranolkami alebo chlebom. Už viackrát sme si tu dali niečo pod zub, ale jedlo bolo vždy dosť otrasné. Rozhodli sme sa, že vydržíme. Len čo sa zápas začal bolo nám jasné, že Manchester City nie je vo forme a hráči sa javili ako drevené figúrky. Prihrávky boli skutočne nanič. Preto nás vôbec neprekvapilo keď asi v desiatej minúte Jones skóroval za Sunderland.

Ja som si nič nevšimla, ale môj priateľ zbledol a povedal mi: „Počula si to?“

„Čo?“

„Títo tu sa radujú a výskajú keď mi prehrávame. Teraz oslavovali tento gól.“

Zareagovala som: „Ty by si to nerobil?“

Priateľ odpovedal: „Nie, kategoricky nie.“

Nešla som do detailov, ale asi pred mesiacom urobil presne to isté v inej krčme.

„Rád by som si odsadol, nechcem tu sedieť,“ povedal.

Súhlasila som. A tak sme skončili v tanečnej sieni pred veľkou obrazovkou.

tanecna sala s velkou obrazovkou

Končne v záverečnej časti zápasu Manchester City vyrovnalo a hneď sa nám dýchalo lepšie. Keď sme odchádzali pozdravili sme všetkých po mene: „Dovi. Dovi, Mark a Jimmy.“ Naši červení kamoši nás zdravili s úsmevom a úškrnom. Úškrn znamenal len jedno: „ My sme lepší.“

Penta? Politici? Warhol?

09.02.2012

Nie je ľahké zarobiť peniaze. Je to umenie. Spomeňme si na Andyho Warhola – a jeho útlu knižku – Making Money, kde sa otvorene priznáva k láske ku peniazom. A taktiež aj známy citát: Making money is art and working is art and good business is the best art. (Zarobiť peniaze je umenie a práca je umenie a dobrý biznis je najlepšie umenie.) V Európe je veľa podobných [...]

Ako privatizujú Poliaci?

22.08.2011

Zaujal ma článok z 22 augusta o tom ako si FNM bude vyberať privatizačného poradcu na predaj 17 autobusových spoločností. Ako privatizácia prebieha v okolitých krajinách? Zoberme si Poľsko – aukcia a transparentný tender je tam samozrejmosťou už pár rokov (www.msp.gov.pl). Napríklad, keď už hovoríme o autobusových spoločnostiach a transparentnosti takto je to s [...]

Kňaz si vypýtal 10 eur po spovedi od 85 ročnej chorej ženy , že vraj na benzín.

08.04.2011

Stráca Katolícka cirkev na Slovensku zdravý úsudok? Pozerám sa na veci z pohľadu človeka, ktorý podrobuje i cirkevné rozhodnutia analýze a kritike. Viem, že toto bežní veriaci nerobia. Aspoň nie do takej miery, aby sa sťažovali v blogu v Pravde. Som z malej dediny Michalová pri Brezne. Nedávno bola naša dedina aj s ďalším územím začlenená do Rožňavskej [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 15960x
Priemerná čítanosť článkov: 2280x

Autor blogu

Odkazy